ניוזים חמיםחדשות

תושב רהט שעובד בבית חולים בשרון, נעצר לאחר ששיבח את הטבח שביצע החמאס

שוטרי מחוז מרכז עצרו הלילה במסגרת המאבק חסר הפשרות בעבירות התבטאויות ברשת, תושב רהט אשר עבד כעובד קבלן בבית חולים בשרון, בחשד שפירסם ברשת סרטון ובו התבטאות גזענית

 

חוקרי תחנת כפר סבא פתחו הלילה בחקירה עם קבלת דיווח בדבר פרסום ברשתות החברתיות בגין התבטאות גזענית כלפי יהודים. כאמור, השוטרים איתרו את החשוד המופיע בסרטון, תושב רהט בשנות העשרים לחייו אשר עבד על פי החשד כעובד קבלן בבית חולים ועצרו אותו לחקירה. בסיומה תבחן המשטּרה את הבּאתו לדיון בבית המשפט, בבקשה להאריך את מעצרו בהתאם לממצאי החקירה.

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי ציין: "אני מברך על פעילות מהירה ונחושה לסגירת מעגל ולמעצר המעורבים! כפי שהבהרתי לא פעם מתחילת הלחימה, משטרת ישראל תעמוד כחומה בצורה מול כל גילוי אהדה או הסתה. אפס סובלנות להסתה הפרועה לטרור אפס סובלנות לתמיכה בטרור ובחמאס דאע״ש".

מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון: "למי ששכח אנחנו נמצאים במלחמה על הבית!
מחוז מרכז יטפל בנחישות ובמהירות בכל התבטאות המעלה חשד לתמיכה והזדהות עם ארגוני טרור והסתתה לאלימות. המחוז משקיע רבות בניטור פוסטים מסיתים ונגיע לכל אחד שיאתגר אותנו!".

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות