ניוזים חמיםחדשותבאר שבע

נכנס לשטח צבאי סגור כדי "לסייע" באיתור גופות נעדרים וגנב קרוואן מהמסיבה ברעים שננטש במהלך הלחימה

משטרת ישראל פתחה בחקירה בעקבות דיווח שהתקבל על גניבת "קרוואן" שחנה בסמוך לחניון רעים וננטש במקום עם פרוץ הלחימה בעוטף רצועת עזה, כתב אישום ובקשה להמשך מעצר עד תום ההליכים הוגש נגד תושב באר שבע

עם קבלת הדיווח אודות הגניבה פעלו חוקרי תחנת באר שבע לאיתור הקרוואן הגנוב, שנמצא לבסוף באזור התעשייה "עמק שרה" בעיר באר שבע. בהמשך ביצעו השוטרים את מעצרו של תושב העיר בחשד לגניבה.

במסגרת החקירה שנוהלה בתחנת באר שבע עלה כי בתאריך 11.10.23 הגיע הנאשם עם כלי רכב לשטח המסיבה ברעים וביקש את אישור הצבא להיכנס לשטח צבאי סגור באמתלה כי ברצונו לסייע לכוחות הביטחון באיתור גופות הנעדרים.

בהמשך חיבר הנאשם את הקרוואן לרכבו ונסע עמו לבאר שבע, שם החנה את הקרוואן בסמוך לבית עסק השייך לו וגנב מסמכים שונים ו-10,000 דולר מתוך הקרוואן אשר שימש את צוות ההפקה של המסיבה.

מעצרו של החשוד, בשנות ה 40 לחייו, הוארך מעת לעת על ידי בית משפט השלום בבאר שבע, ועם סיום חקירת המשטרה הגישה אתמול יחידת התביעות המשטרתית במרחב נגב כתב אישום הכולל בקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות