ניוזים חמיםחדשות

קצין צה"ל מתנדב מד"א, רב-סרן אוריאל ביבי ז"ל, נפל במלחמת "חרבות ברזל" | מנכ"ל מד"א: "אוריאל ז"ל היה איש ערכי שהמשיך להתנדב במד"א בכל זמן שהיה יכול למרות שגרתו העמוסה בצבא. מגן דוד אדום כואב את לכתו."

מגן דוד אדום מרכין את ראשו וכואב את לכתו של רס"ן אוריאל ביבי ז"ל, תושב שלומית, שהיה קצין לוחם בצנחנים ונפל במלחמת "חרבות ברזל", בן 30 בנופלו

אוריאל ז"ל החל את דרכו במד"א כמתנדב נוער, עבר הכשרות רבות והיה מתנדב פעיל במרחב ירקון ונגב של מגן דוד אדום. לאחרונה החל את לימודיו ברפואת חירום באוניברסיטת בן גוריון שבנגב על מנת להיות פראמדיק.

פראמדיקית מד"א גל גרנדר, שהדריכה את אוריאל ז"ל בקורס מדריכים של מד"א, מספרת: "הכרתי את אוריאל ז"ל לפני כ-13 שנים כשהיה חניך שלי בקורס מדריכים. הוא היה אחד החניכים הבולטים, התאפיין באנושיות ויחסי אנוש מאוד גבוהים, איש ערכי. מאוד אהבתי אותו, כולם מאוד אהבו. למרות שהשירות הצבאי שלו היה מאוד אינטנסיבי, הוא אף פעם לא זנח את מד"א ואת הסיוע לאחר, הוא תמיד ניסה למצוא זמן להצטרף למשמרות באמבולנס על מנת להציל חיים".

מנכ"ל מד"א, אלי בין, ספד לרס"ן אוריאל ביבי ז"ל: "אוריאל ז"ל היה מתנדב מאוד פעיל מאוד שתרם רבות במשך השנים להצלת חיים בישראל. עובדי ומתנדבי מגן דוד אדום מרכינים את ראשם וכואבים את לכתו של אוריאל, יהי זכרו ברוך."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות