ניוזים חמיםחדשותאשדוד

אשדוד: שני אחים קטנים ננעלו ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותם בשלום • ״האבא הודה בהתרגשות על הסיוע המהיר״

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות שני אחים קטנים שננעלו בשגגה ברכב לעיני אביהם, ברחוב נחל שניר באשדוד

איתמר אוחנה, מוקדן ידידים שענה לשיחה, לקח פרטים והוציא קריאת חירום למתנדבי המרחב. שלומי הרוש – סג"מ מרחב לכיש, איתן כהן – אחראי הדרכות סניף אשדוד, יחד עם גרשון נברוב, מתנדב הסניף, נענו לקריאה והגיע למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את האחים הקטנים בשלום, וללא גרימת נזק לרכב.

גרשון מספר: "הבוקר לקחתי את ילדיי למסגרות הלימוד, כשלפתע התקבלה קריאת החירום. שיניתי את יעד נסיעתי, והגעתי לכתובת האירוע. האבא עמד בסמוך לרכב הנעול, והילדים השתעשעו בתוכו. פעלתי בזריזות לפתיחת דלת הרכב, שלומי ואיתן הצטרפו אליי, ותוך כדקה הצלחנו לחלץ את הילדים. האבא הודה בהתרגשות על הסיוע המהיר והתושיה. סיפוק עצום לפתוח את השבוע בנתינה לזולת״.

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לאמץ כלל מפתח- קחו עמכם את מפתח הרכב תמיד • במקרה של נעילת רכב יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות