ניוזים חמיםחדשותאשקלון

פקח אוטובוס הותקף באשקלון

נהג רכב פרטי ירק וסטר לפקח הסיבה: סירב לפנות מפרץ לתחבורה ציבורית

איגוד התחבורה בכוח לעובדים: "אם אתה משרת ציבור ועובד בתחבורה ציבורית- מגיע לך הגנה כעובד ציבור. הרשויות חייבות להתעורר מול מכת האלימות באוטובוסים".

פקח (מבקר אוטובוס) של חברת דן בדרום, הותקף (10.8.23) בקו 5 באשקלון, סמוך לקניון חוצות. הפקח תעד שורה של רכבים פרטיים שחנו במפרץ חניה לתחבורה ציבורית. נהג אחד הרכבים, יצא מרכבו סטר וירק לפקח ונמלט מהמקום. זו התקיפה השנייה שחווה הפקח בחודש האחרון. תלונה הוגשה במשטרת אשקלון.

מיכאל שר , הפקח שהותקף ונציג ועד העובדים באשקלון:

"כל עליה לקו הופכת ליציאה לקרב. רק לפני שלושה שבועות תקף אותי נוסע שלא רצה לשלם. עכשיו זה נהג רכב פרטי.מה עוד צריך לקרות לי בכדי שהמשטרה תתעורר? שמשרד התחבורה יתעורר? ובמה מדובר? בירידה בטוחה של נוסעים בתחנה. מחר זאת תהיה אמא של התוקף שתצטרך לרדת באמצע הכביש. לא נוותר על הזכות שלנו לעבוד בסביבה בטוחה!".

בתחילת השבוע הותקפה באשקלון נהגת בידי בני נוער. המשטרה סירבה תחילה לקבל סרטונים שהיו ברשות הנהגת. רק בהתערבות ועד העובדים התקבלו הסרטונים והחל הטיפול במקרה. עפ"י נתוני איגוד התחבורה בכוח לעובדים, 90% מן התלונות על מקרי תקיפת עובדי התח"צ, נסגרות מחוסר עניין לציבור.

איתי כהן ראש ענף תחבורה בכוח לעובדים: החניה במפרצי התחבורה הציבורית מחייבת את נהגי האוטובוסים להחנות רחוק מהמדרכה ולסכן נוסעים ובמיוחד- אוכלוסיה קשישה ונכים. מעבר לפגיעה בנוסעים המוחלשים במיוחד, הנהגים חשופים לקנסות בשל הורדת נוסעים שלא כחוק. עובדי התחצ נאלצים לבדם להתמודד עם העבריינים ולספוג בשל כך יריקות מכות וקללות. לא נאפשר למציאות הזאת להמשיך. אנו דורשים את טיפולה המהיר של משטרת אשקלון וקוראים למשרד התחבורה לעמוד בהבטחתו לטיפול באלימות כלפי עובדי התחצ."

על פי סקר הנהגים שערך איגוד התחבורה בקרב נהגים ב- 12 חברות עולה כי הסוגיה המטרידה ביותר את הנהגים (42%) היא הסידורים הצפופים והעדר ההפסקות. אחת הסיבות לעומס היא מפרצי הורדה חסומים.

בחודשים יוני ויולי חלה עלה של 32% במקרי האלימות כלפי עובדי תחבורה ציבורית ביחס לתקופה המקבילה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות