ניוזים חמיםחדשותאשקלון

נערים תקפו נהגת אוטובוס באשקלון

רק לפני חודשיים הותקפה הנהגת בידי נוסע לעיני בתה איגוד התחבורה בכוח לעובדים: המשטרה לא גילתה עניין בסרטוני התקיפה . אדישות המשטרה והחברה עוד יובילו לפגיעה בנפש!

נהגת חברת דן בדרום הותקפה אמש (7.8.23) קרוב לשעה 22:00 בקו 18 באשקלון. מחיצת האוטובוס מנעה פגיעה פיזית בנהגת. הנהגת סיימה את הקו, ושלושה נערים שאלו אותה לאן היא נוסעת. הנהגת הבהירה שהיא בהפסקה והנערים בתגובה החלו לדפוק על הדלתות לקלל ולנסות לפתוח את החלון שבצד הנהג. ברגע שהחלה הנהגת לתעד בסלולרי שלה ברחו הנערים וחזרו עם נערים ונערות נוספים, שעלו לאוטובוס, דפקו על המחיצה, קיללו וניסו לחבל בדלת האוטובוס. ברגע שהנערים ירדו לרגע, סגרה הנהגת את דלת האוטובוס ומילטה את עצמה ממקום האירוע. תלונה הוגשה במשטרת אשקלון.

אור נהגת האוטובוס: " כל קיץ אותו סיפור. בני נוער ללא מסגרת מחפשים עניינים. עולים שיכורים לאוטובוס עם אש בעינים. לא יודעת איך זה היה נגמר ללא המחיצה. רק לפני חודשים וחצי נהגתי כשבתי בת השש לצדי- רציתי שתתרגל לנסיעה באוטובוס. נוסע תקף אותי לאחר שלא ירד בתחנה. מהאירוע הזה היה קשה לה להשתחרר.
אנחנו מרגישים מופקרים לחלוטין- הגעתי למשטרה עם סרטוני האירוע (מצ"ב) ובמשטרה לא רצו לקבל. זה לא עניין אותם!

איתי כהן-ראש ענף תחבורה בכוח לעובדים: תקופת החופש הגדול מועדת לפורענות ובכל זאת החברות והמשטרה מתחמקות מאחריות. דן בדרום, בה עובדת אור, אדישה לתלונות למשטרה בגין תקיפות נהגים. האדישות הזאת עוד תגבה חיים! לא נעמוד מנגד מול סיכון חיי נהגים ונוסעים. אם נידרש לכך, לא נהסס להשתמש בצעדים העומדים לרשותנו – כפי שעשינו בעבר.
אנו קוראים במקביל למשרד התחבורה- הצהרתם על מחויבות לטפל באלימות באוטובוסים ובחברות המסרבות להגיש תלונה- למה אתם מחכים? זו העת לאבטחה בקווים המועדים לפורענות ולהענות לדרישתנו- הכרה בנהגים כעובדי ציבור.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות