ניוזים חמיםחדשותאשדוד

הצהרת תובע – תוגש נגד 3 נערים שנעצרו בחשד לתקיפה חמורה של תושב אשדוד כבן 36, לפני כשבוע וחצי. מצבו עדיין מוגדר קשה מאוד כשהוא מורדם ומונשם

פעולות מהירות של שוטרי תחנת אשדוד, הובילו לאיתור המוט ששימש לתקיפה ולזהותם של 3 נערים כבני 15(אשדוד), שנעצרו כבר באותו יום בגין התקיפה החמורה.

חקירת המשטרה העלתה כי בין החשודים לקורבן לא הייתה היכרות מוקדמת, ובזמן ששהה בגינה ציבורית עם חבריו, התגלע ויכוח בינם לבין החשודים והם עזבו את המקום.

לאחר זמן קצר, החשודים איתרו את הקורבן שהיה יחד עם אשתו וחבריו ברחוב דב גור, כאשר אחד מהם רץ לעברו כשהוא אוחז בקרש מחוזק בברזל ומכה אותו בעוצמה בראשו, דבר שגרם לו להתמוטט ופצע אותו באורח קשה מאוד.

עוד עלה מהחקירה, שהחשודים לפי החשד תכננו את התקיפה ולשם כך הצטיידו במוט הברזל, סכין ותרסיס מדמיע.

לאחר גיבוש התשתית הראייתית והארכת מעצרם בבימ"ש, הועברו חומרי החקירה לידי הפרקליטות, שתגיש נגדם היום הצהרת תובע לצד בקשה להמשך מעצרם בימים נוספים עד למועד הגשת כתב האישום.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות