ניוזים חמיםחדשותאשקלון

אשקלון: תינוק קטן ננעל בשגגה ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותו בשלום • "זו פעם ראשונה שאני מחלץ ילד מרכב נעול. זה אירוע מרגש שאני לא אשכח"

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוק כבן שלושה חודשים, שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו, ברחוב הגליל באשקלון

יונתן קהלני, מוקדן ידידים שענה לשיחה, לקח פרטים והזעיק מתנדבים לכתובת. ליאור ועקנין – מנהל סניף אשקלון, ומתנדבי הסניף, רן דדון ויוני אמסלם, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו המתנדבים את התינוק בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

יוני מספר: ״האמא ירדה מהרכב להביא את הילד הגדול מהגן והרכב ננעל כשהתינוק בפנים לבד. הייתי בבית כשהתקבל אירוע החירום מהמוקד, וראיתי שאני נמצא במרחק של שלוש דקות בלבד מהיעד. הגעתי במהירות ויחד עם ליאור ורן התחלנו בפעולות חילוץ כשאלינו מצטרפים דניאל וגל. בעבודת צוות, על אף הפתיחה המאתגרת, הצלחנו לפתוח את הדלת ולחלץ את התינוק. התחושה מדהימה. זו פעם ראשונה שלי וזה אירוע מרגש שאני לא אשכח, להחזיר תינוק לידיים של אמא שלו."

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב תמיד • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות