ניוזים חמיםחדשותאשדוד

הצהרת תובע – הוגשה היום נגד תושבת אשדוד שנעצרה לאחר ששדדה באלימות מקשיש עיוור ברחוב, את המכשיר הנייד והשעון שלו המסייעים לו בהתנהלותו היומיומית – השוטרים הצליחו להשיב את רכושו.

ראשיתה של החקירה לפני כשבוע בעיר אשדוד, בעקבות דיווח שהתקבל במוקד המשטרה, אודות קשיש עיוור כבן 77, שהגיע כשהוא חבול לבית העיוור בעיר, שם דיווח כי בדרכו הותקף ע"י אישה שהטיחה אותו לקרקע ונשכה אותו תוך כדי שהיא ששודדת ממנו את מכשירו הנייד והשעון המיועדים לעיוורים

משטרת אשדוד שמיד הגדירה את האירוע בעל חשיבות עליונה לאור האופי החמור שלו, קורבן העבירה והגישה המרחבית לנקוט באפס סובלנות באירועי אלימות ושוד, החלה מיד בהפעלת כלל האמצעים הסמויים והגלויים, שהובילו לאיתור זהות החשודה (54, אשדוד) ומעצרה.

במהלך חקירת החשודה, הצליחו חוקרי המשטרה להשיב ממנה את הרכוש ששדדה מהקורבן, וכן ביצעו עמה שיחזור של מעשייה בזירת העבירה.

הקורבן זומן ע"י חוקרי המשטרה לתחנת אשדוד, שם בהתרגשות רבה השיבו לו את השעון והמכשיר הנייד שהיו כל כך חסרים לו לניהול שגרת יומו.

הוגשה נגד החשודה הצהרת תובע ע"י הפרקליטות, ומעצרה הוארך עד למועד הגשת כתב האישום בימים הקרובים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות