Uncategorized

בעקבות הסערה קבוצת "ביג" בחצי התקפלות: מצד אחד לא תכפה שביתה במתחמיה – מצד שני מתמרצת עסקים שמצטרפים להשבתה ולמחאה

בעקבות הסערה שחוללה אתמול החלטת קבוצת "ביג" להשבית את מרכזי הקניות כהזדהות עם יום השיבוש מחר, היום הרשת משנה חצי כיוון ותאפשר למי שירצה לפעול ב"יום השיבוש" ולעומת זאת מי שישבות- יקבל הנחה בדמי השכירות

רק אתמול עוררה סערה גדולה קבוצת "ביג", המחזיקה מרכזי קניות בכל רחבי הארץ, לאחר שהודיעה כי מחר- יום שלישי, יום המחאה הגדולה נגד ההצבעה על ביטול עילת הסבירות, מתוך הזדהות עם המחאה, היא תסגור ותשבית את כל מתחמי הקניות שלה.

כמובן שהסערה מחד לא אחרה לבוא עם גינויים קשים מצד שרי ממשלה וחברי כנסת מהימין וכן מחאה של כמה בעלי זכיינות שבמתחמיה יש להם חנויות ועסקים, כמו רמי לוי, שהודיעו שלא יסגרו את החנויות. מאידך, ההודעה של קבוצת "ביג" זכתה לתמיכה של חברות הייטק ועוד תומכי המחאה.

אלא שלפני כשעה "ביג" עשתה פניית פרסה והודיעה כי תאפשר לבעלי העסקים שירצו בכך – לפתוח את החנויות במהלך "יום השיבוש" שיתקיים מחר. במקביל, מי שיבחר לשבות, לא יידרש לשלם שכירות.

מקבוצת ביג נמסר כי: "בניגוד לשמועות ביג עומדת מאחורי החלטתה. כששמירה על הדמוקרטיה היא הבסיס להחלטתה, ביג עומדת מאחורי הודעתה. יחד עם זאת ככל שיהיו שוכרים במרכזים שיבקשו לפתוח היא תכבד את רצונם ולא תמנע זאת מהם. בכדי לעודד שוכרים להשתתף בשביתה, חנויות שיצטרפו להשבתת המרכזים מחר לא ישלמו שכר דירה על יום זה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות