ניוזים חמיםחדשותאשקלון

אשקלון: מתנדב ידידים סייע בחילוץ תינוק כבן חצי שנה שננעל בשגגה ברכב. ״האמא והסבא עמדו ושרו שירים לתינוק מבעד לחלון הרכב הנעול״

אופיר מספר: ״הייתי בנסיעה למקום העבודה, ומאופיר: "לנגד עיניי נגלה מחזה מרגש, האמא והסבא עמדו בסמוך לרכב הנעול ושרו שירים לתינוק מבעד לחלון הרכב"

כאשר התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוק כבן חצי שנה שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו וסבו, ברחוב מבצע משה באשקלון,
צמרת גבע, רכזת מתנדבות מחוז מרכז, ענתה לשיחה והוציאה קריאת חירום למתנדבי המרחב. אופיר אמסלם, מתנדב סניף אשקלון, נענה לקריאה, הגיע למקום ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ את התינוק בזריזות ובשלום, ללא גרימת נזק לרכב.
אופיר מספר: ״הייתי בנסיעה למקום העבודה, ומעט לפני היציאה מהעיר התקבלה קריאת החירום. שיניתי את יעד נסיעתי ומיהרתי לכתובת האירוע. תוך כשתי דקות הגעתי ולנגד עיניי נגלה מחזה מרגש, האמא והסבא עמדו בסמוך לרכב הנעול ושרו שירים לתינוק מבעד לחלון הרכב. מיד התחלתי בפעולות החילוץ, ובזריזות וללא קושי הצלחתי לפתוח את דלת הרכב. האמא הוציאה את בנה, ובהתרגשות גדולה הודתה על התושיה. הסבא הוסיף ובירך את הארגון על העשייה החשובה״.
בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לאמץ כלל מפתח- קחו עמכם את מפתח הרכב תמיד • במקרה של נעילת רכב יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות