ניוזים חמיםחדשות

תושב אשקלון תקף באלימות קשה, באמצע הרחוב ובכמה הזדמנויות את בת זוגו. כשנעצר, נמצאו על גופו עוד כמה "הפתעות"

תושב אשקלון תקף באלימות קשה את בת זוגו בכמה מקרים, בהם באמצע הרחוב. כשהשוטרים עצרו אותו, גילו שנסע על קטנוע ללא רישיון ועוד "הפתעות"

משטרת ישראל הגישה היום  כתב אישום ובקשה למעצר תום ההליכים נגד תושב אשקלון שנעצר בגין תקיפה קשה של בת זוגו, בכמה מקרים וחשד לסחר בסמים וכן נהיגה על קטנוע ללא רישיון נהיגה מתאים.

ראשיתה של החקירה לפני כשלושה שבועות, עת הוזעקו השוטרים בעיר אשקלון בעקבות דיווח שהתקבל אודות אירוע אלימות ברחוב כלפי אישה, על ידי חשוד הרכוב על קטנוע. השוטרים שפתחו בסריקות נרחבות, הצליחו לאתר את הנאשם שנמלט ממקום התקיפה, ועצרו אותו לחקירה כשברשותו אופנוע עליו נהג בו נתפסו גם סמים מסוכנים מסוגים שונים.

עם התקדמות החקירה וגביית עדותה של הקורבן, עלתה מסכת של עבירות אלימות שביצע בה הנאשם במספר מקרים, ובסיומה הוגש נגדו כתב אישום על ידי יחידת התביעות המשטרתית בלכיש.

מכתב האישום עולה כי בתאריך 18.4.23, הנאשם תקף את הקורבן בביתם בכך שקרע פריט ביגוד אותו לבשה, ולאחר מכן חנק אותה באמצעות ידיו ובכך גרם לה לחבלות. בתאריך 20.4.23, הנאשם הגיע למקום עבודתה של הקורבן בעיר אשקלון, ואחרי שדרש ממנה לצאת, תקף אותה באמצעות דחיפות וזרק לעברה חפצים השייכים לה, ולאחר מכן בזמן שניסתה להימלט ממנו ונעלה עצמה ברכבה, הכה בחלונה באמצעות קסדת האופנוע ואיים כי יגרום נזק לרכבה. באותו מועד, לאחר שהנאשם נעצר על ידי השוטרים, נתפסו ברשותו מנות של סמים מסוכנים מסוגים: LSD, MDMA, דוסה, קוקאין. כמו כן, הנאשם נהג בקטנוע מבלי שהחזיק ברישיון נהיגה תואם לסוג הרכב ובזמן היותו בפסילה ביודעין.

 

צילום: דוברות המשטרה

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות