ניוזים חמיםחדשותאשקלון

היחידה המרכזית במרחב לכיש, עצרה לחקירה גבר תושב המרכז, בחשד להצתת דלת בית בעיר אשקלון, במסגרת פרשייה המתנהלת בימ"ר שעניינה סכסוך פלילי בתוך אחד מארגוני הפשיעה

חקירת המשטרה הסמויה החלה בימ"ר לכיש ב 28.12.22, לאחר שבשעות הערב הוצתה דלת בית בעיר אשקלון בתוך בניין מגורים, ע"י אדם רעול פנים שנמלט מהמקום ברכב, וכתוצאה מכך נגרם לה ולמבואת הכניסה נזק כבד.

עם התקדמות החקירה ובדיקת הרקע להצתה, עלה חשדם של החוקרים כי מדובר בסכסוך פנימי שהתגלע בתוך אחד מארגוני הפשיעה, ורצונו של צד אחד לזרוע פחד בתושב המקום ובבני משפחתו.

כחלק ממאמצי החוקרים, הם הצליחו להתחקות אחר זהותו של חשוד בשנות ה 30 תושב המרכז, שלפי החשד משתייך לארגון הפשיעה והיה מעורב בהצתה, והוא נעצר לפני זמן קצר לחקירה בחשד להצתה וקשירת קשר לפשע.

עם סיום חקירתו, יוחלט האם לבקש את המשך מעצרו בבימ"ש.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות