ניוזים חמיםחדשותאשקלון

הצהרת תובע הוגשה כנגד איש צוות בבית אבות בעיר אשקלון, שנעצר לחקירה לפני כחודש בחשד שביצע בקשישה סיעודית כבת 87 עבירות מין שגרמו לה לחבלות

משטרת אשקלון פתחה לפני כחודש בחקירה שעניינה חשד לפגיעה מינית תוך גרימת חבלה ע"י איש צוות, לקשישה סיעודית כבת 87 המטופלת בבית אבות בעיר, זאת לאחר שפונתה אל בית החולים ברזילי כשהיא סובלת מחבלה באזור מוצנע.

חוקרי המשטרה שאספו ראיות וממצאים, עצרו לחקירה את החשוד (42, אשקלון) שטיפל והיה במגע ישיר עם הקורבן במהלך השעות שקדמו לפינויה לבית החולים, ומעצרו הוארך מעת לעת ע"י בימ"ש בזמן שחוקרי המשטרה המשיכו בגיבוש התשתית הראייתית נגדו.

לאחר כחודש בו היה החשוד במעצר, במסגרת דיון נוסף בעניינו היום בבימ"ש, תוגש נגדו הצהרת תובע של הפרקליטות, בדבר הכוונה להגיש נגדו את כתב האישום בימים הקרובים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות