ניוזים חמיםחדשותאשקלון

אשקלון: תינוקת ננעלה ברכב לאחר ששיחקה במפתח, מתנדבי ידידים חילצו אותה בשלום

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוקת שננעלה בשגגה ברכב לעיני הוריה ברחוב לוויתן באשקלון, "יצאתי באמצע ארוחת צהריים בפלאפל, יעקב יצא באמצע תספורת"

הרב ליאור ועקנין – מנהל סניף אשקלון, יחד עם אהרון מורי, יעקב אביעזרי ודניאל ברכה, מתנדבי הסניף, נענו לקריאה, מיהרו למקום, ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם שלפו את המפתח, פתחו את הרכב, וחילצו את התינוקת בשלום, ללא גרימת כל נזק לרכב.

הרב ליאור מספר: "קיבלתי את הקריאה ויצאתי לכתובת במהירות. הייתי באמצע ארוחת צהריים בפלאפל, יעקב יצא באמצע תספורת. מדובר ברכב בעל נעילת וואקום דבר שמצריך פתיחה באמצעות השלט. בעבודה מאומצת ובסבלנות הצלחנו לשלוף את המפתח ולחלץ את התינוקת. זו תחושה נפלאה על חילוץ ועבודת צוות מדהימה. כיף לראות שוב שכוחות החירום, משטרה וכיבוי, נותנים לנו את האפשרות לחלץ בבטחה. ההורים הודו לנו מאוד ואנחנו חידננו בפניהם את כלל המפתח שלא לתת אותו לילדים."

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את מפתח הרכב תמיד ושלא לתת אותו לילדים • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות