ניוזים חמיםחדשות

צעיר שני בתוך 3 שעות טבע למוות באשקלון אמש. בן 19 טבע בבריכה ציבורית בעיר, כשאיבד הכרה במים ונסיונות ההחייאה לא צלחו

בתוך 3 שעות אמש, 2 צעירים טבעו למוות באשקלון. הותר לפרסם כי אמש טבע צעיר בן 19 בבריכה ציבורית בעיר. למרות נסיונות החייאה, נקבע מותו

בתוך שלוש שעות, צעיר שני טובה למוות באשקלון. אמש טבע למוות צעיר בן 20 בחוף דלילה ועתה, ועתה התפרסם כי אמש טביעה בבריכה ציבורית צעיר בן 19.
אתמול בשעה 17:07 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש, על צעיר שנמשה מהבריכה כשהוא מחוסר הכרה, בבריכת שחייה באשקלון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ולאחר פעולות החייאה ממושכות קבעו את מותו של צעיר כבן 19.

פאראמדיק מד"א מקסים ניזרי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו על שפת הבריכה צעיר כבן 19 מחוסר הכרה, הוא היה ללא נשימה וללא דופק כשאנשים במקום החלו להעניק לו טיפול רפואי, סיפרו לנו שהמציל משה אותו מהמים כשהוא מחוסר הכרה, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות