ניוזים חמיםחדשות

רק השתחררו ממאסר והגיעו לשדרות, ולאור יום החלו לירות לעבר בניין מגורים ואדם ששהה בחניון. בנס לא נפגעו ילדים וחפים מפשע

כתב אישום נגד שני מורשעים בעבר, שהגיעו לאור יום לעיר שדרות והחלו לירות לעבר בניין מגורים ואדם ששהה בחניון הבניין

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, כתב אישום נגד שני נאשמים, אשר ירו מרכב נוסע לעבר אדם, לאור יום באמצע שכונת מגורים בשדרות.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין אלכס דרנבוים, הנאשמים איתי פינטו (בן 30) ואלעד בן חמו (בן 20), הגיעו יחד עם אחר, ברכב עם לוחיות רישוי גנובות וכשהם מצוידים בנשק, לבניין בשדרות, וירו בצוותא באמצעות אקדח 5-6 יריות לעבר הבניינים ולעבר אדם שהיה בחניית הבניין ועבד שם. הקליעים שנורו פגעו בקיר ובחלון הבניין.

הנאשמים נמלטו מהמקום ונעצרו באשקלון, כשברכבם גרזן, שכפ"צים ממוגני ירי ואחד הנאשמים הסתיר אולר בתחתוניו. כתב האישום מייחס לנאשמים ביצוע עבירות נשק, ירי באיזור מגורים, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, הסתייעות ברכב לביצוע פשע ועבירות נוספות.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם. בבקשת המעצר צוין, כי אך בנס איש לא נפגע ממעשיהם של הנאשמים. לשני הנאשמים עבר פלילי ומאסרים מותנים.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות