ניוזים חמיםחדשות

3 צעירים מקרית מלאכי סחטו תושב מרכז הארץ, כשהתחזו לקטינה עימה הוא התכתב ברשת ואיימו לפרסם את ההתכתבות ביניהם

3 צעירים מקרית מלאכי מצאו דרך להרוויח כסף קל, כשהתחזו לקטינה ברשת והתכתבו עם תושב המרכז ואז סחטו ממנו כספים כדי לא לפרסם את ההתכתבות שלו עם "הקטינה"

חקירת המשטרה החלה השבוע בתחנת קרית מלאכי, בעקבות תלונתו של שתושב מרכז הארץ, לאחר שהתכתב עם קטינה לכאורה ברשת החברתית, ואז החלה מסכת של סחיטה באיומים שכללה מפגש עם החשודים, שדרשו ממנו להעביר לידיהם עשרות אלפי שקלים במזומן.

חוקרי המשטרה שהצליחו להתחקות אחר זהות החשודים, נערכו אמש בפעילות מבצעית ממוקדת בעיר קרית מלאכי, שם במהלך ניסיון נוסף של החשודים לגבות מהמתלונן סכום כסף, הם נעצרו על ידי בלשי המשטרה והועברו לחקירה.

בחיפוש שנערך בביתו של אחד החשודים, אותרו סמים מסוכנים ורכוש החשוד כגנוב.

החשודים (בשנות ה-20), נחקרו בתחנת קרית מלאכי בחשד לעבירות סחיטה באיומים, קשירת קשר לפשע והחזקת רכוש גנוב, ובשעה זו הם מובאים בפני בית משפט השלום בבקשה להאריך את מעצרם.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות