ניוזים חמיםחדשות

שוטרי יס"מ פשטו אמש על מתחם גדול ברחוב פז בקרית גת בו התנהלו הימורים ומשחקי מזל לא חוקיים

לוחמי יס"מ לכיש ויחידת הכלבנים, פשטו אמש על מתחם עסק ברחוב פז בקרית גת, שעל פי החשד משמש להפעלת משחקי מזל והימורים אסורים

כוחות המשטרה בקרית גת, בהם בלשי התחנה, לוחמי יס"מ לכיש ויחידת הכלבנים, פשטו אמש על מתחם עסק ברחוב פז בעיר, שעל פי החשד משמש להפעלת משחקי מזל והימורים אסורים.

עם כניסת הכוחות, אותרו במקום שלושה חשודים, בהם מפעיל המקום ושניים נוספים שלפי החשד שיחקו במשחקי הימורים, נתפסו מעל 2,000 שקל במזומן, 19 מחשבים המשמשים להפעלת משחקי ההימורים ורשומות של שמות וחובות השחקנים עם סכומים כספיים.

מפעיל המקום עוכב לחקירה בחשד להפעלת מקום למטרת הימורים.

במשטרה ציינו עוד: "פשיטה זו מצטרפת לפשיטות נוספות שנערכו בשבועות האחרונים במספר מוקדים בגזרת מרחב לכיש, ופעם נוספת הצלחנו לחשוף משחקי מזל האסורים על פי חוק, אשר פועלים תחת מסווה של עסקים או שטחי מסחר. אותם משחקים המנוהלים ומתקיימים בניגוד לחוק, עלולים להביא את המשתתפים בהם להפסיד את כל הונם האישי ובכך להוות פגיעה אנושה בתא המשפחתי, ואף להביאם לכדי ביצוע עבירות פליליות במטרה להשיג כספים נוספים למטרת הימורים."

 

צילום: דוברות המשטרה

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות