ניוזים חמיםחדשות

פעוטה בת שנה הגיעה לסורוקה הלילה מחוסרת הכרה, ככל הנראה כתוצאה מסם שבלעה. המשטרה עצרה את אביה

תושב חורה בן 51 נעצר, לאחר שבתו הפעוטה בת שנה הגיעה לבית החולים סורוקה הלילה כשהיא מחוסרת הכרה עקב בליעת סמים

משטרת ישראל התקבל הלילה דיווח מבית החולים סורוקה בבאר שבע, אודות הגעת פעוטה כבת שנה כשהיא מחוסרת הכרה, לאחר שנמצא חשד כי בגופה שרידי סם מסוכן.

עם קבלת הדיווח נעצר אבי הפעוטה, תושב חורה כבן 51, בחשד להזנחת קטין שאינו מסוגל לדאוג לצורכי חייו ואחראי המניח לקטין להשיג סם. בתום חקירתו חש ברע ופונה לקבלת טיפול רפואי בעודו עצור. החקירה נמשכת.

מבית החולים סרוקה נמסר כי: "ביומיים האחרונים פונו למלר"ד ילדים בסורוקה שני פעוטות מאזור הדרום לאחר חשיפה למריחואנה. הפעוטות פונו בעקבות ירידה במצב ההכרה.
במסגרת בירור מעמיק של הצוות במלר"ד ילדים שכלל ביצוע בדיקת סמים בשתן, נמצאו עקבות של THC, החומר הפעיל במריחואנה."
עוד נמס מבית החולים כי: "לאחר טיפול וייצוב מצבם הועברו להמשך מעקב ביחידה לטיפול נמרץ ילדים. במהלך היממה האחרונה מצבם השתפר. האירועים דווחו למשטרה."

ד"ר מיכל מימון, מנהלת מלר"ד ילדים במרכז סבן לילדים בסורוקה: "לאחרונה אנו עדים לעליה במקרי הרעלת THC בפעוטות כתוצאה מחשיפה לקנאביס. החשיפה היא לרוב דרך בליעה של הסם עצמו. התופעה של עליה במקרי ההרעלה במקביל ללגליזציה של קנאביס או חקיקה של אי הפללת המשתמשים בקנאביס מתוארת בספרות הרפואית. ההרעלה יכולה להתבטא בירידה במצב ההכרה ויתכנו גם פרכוסים. תופעות נוספות הן אי שקט, תנועתיות יתר, הליכה על בסיס רחב ועד מקרי מוות כתוצאה מהרעלת קנביס".

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות