ניוזים חמיםחדשות

מבקרים באילת נדהמו למצוא את האתר ההיסטורי היחיד בעיר "הנפת דגל הדיו" כשהוא מכוסה בגרפיטי, צואת יונים ופסולת. מה עשתה עיריית אילת בעקבות פניית "ניוזים דרום"?

פסל הנפת דגל הדיו ליד משטרת אום רשרש, הוא האתר ההיסטורי היחיד בעיר אילת. אלא שלאחרונה מבקרים שעברו שם בחוף הצפוני נדהמו לגלות שהמקום מוזנח עם פסולת, כתובות גרפיטי ועוד. רק לאחר פניית "ניוזים דרום" לעיריית אילת, נשלחו אנשים לנקות את האתר ההיסטורי שנראה אז במצב של הזנחה

העיר אילת ידועה כמקום עלייה לרגל עבור הנופש הישראלי, בין ים לבתי מלון ומקומות בילוי. עם זאת, אירוע אחד משמעותי בהיסטוריה של עם ישראל נרשם באילת- הנפת דגל הדיו באום רשרש, אילת בימינו.

עיריית אילת הציבה לפני שנים באתר משטרת אום רשרש פסל מתכת המתאר את מעמד הנפת דגל הדיו. הפסל נמצא בגן ליד "קניון מול הים" בחוף הצפוני של אילת ליד הטיילת, ומבנה המשטרה עצמו שוחזר בסמוך לפסל.

מבקרים באילת נדהמו לאחרונה לבקר במקום ולראות כי האתר ההיסטורי היחיד בעיר מוזנח עם צואת יונים, כתובות נאצה על אבני האתר והזנחה ולכלוך.

אחד מהם סיפר: "לא האמנו שמקום כזה, שהוא מקום להנצחת אירוע כל כך חשוב לעם ישראל, נראה כאילו זה אתר להשלכת פסולת".

"ניוזים דרום" פנו בתגובה לעיריית אילת מספר פעמים, כשבעקבות הפניות בעירייה שלחו אנשים לנקות את המקום מכתובות הנאצה ומצואת היונים והפסולת.

לפי העירייה: "לצערנו כתובת הגרפיטי האמורה נרשמה בעוד כמה מקומות וטופלה".

 

צילום: ניוזים דרום

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות