ניוזים חמיםחדשות

חילוץ יוצא דופן של אישה שנפלה לפיר מעלית בבניין בקרית גת.. בגלל הכלב שלה

דלת המעלית נסגרה, כשהכלב בתוכה. הבעלים ניסתה לפתוח את הדלת בכוח ונפלה לפיר המעלית בבניין בקרית גת

 

צוותים של לוחמי אש מתחנת קרית גת הוזעקו לפני זמן קצר לרחוב אלכסנדרוני בקרית גת לאחר שהתקבל דיווח על אישה הנפלה לפיר של מעלית בבניין ומיד יצרו קשר עם הלכודה שהייתה בהכרה מלאה ברצפת פיר המעלית בקומה הראשונה.

מפקד האירוע אילן עזרן פיצל את הצוותים כשצוות אחד ניגש לחדר המעליות בעוד הצוות השני דאג כי המעלית לא תרד בפיר ותמחץ את הלכודה. הלוחמים בקומה הראשונה פתחו את דלת המעלית והוציאו את הלכודה בעזרת סולם.

ככל הנראה הכלב של האישה נכנס למעלית בחוסר תשומת לב קלה ובעת שדלת המעלית נסגרה הרצועה נשארה בידה של הגברת והכלב עלה עם המעלית לקומות העליונות בעוד שהגברת נבהלה, מה שגרם לאישה לפתוח את דלת המעלית החיצונית ולהיכנס לפיר המעלית ולחפש את הכלב. החלטה שגרמה לאישה ליפול לרצפת פיר המעלית ולמרבה המזל נגמר בפציעה קלה .

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות