ניוזים חמיםחדשות

נער בן 17 מאזור הדרום גרם לחסר ישע לדקור את עצמו והתעלל בו באכזריות וכן בילד בן 12 שסחט והשתלט על חשבון הבנק של אמו והכל דרך היכרות במשחק "הפורטנייט" ברשת

נער בן 17 העביר מסכת התעללויות קשות, סחיטה ופגיעה בחסר ישע ובילד בן 12 שהכיר ברשת דרך משחק "הפורטנייט"

הצהרת תובע הוגשה נגד קטין בן 17 מאזור הדרום, שעל פי החשד סחט באיומים ושידל צעיר בעל מוגבלות שכלית, לפגוע בעצמו. מהחקירה עלה כי החשוד פרסם עצמו באתרים כמי שמוכר משתמשי "פורטנייט בזול".

על פי החשד, החשוד תחילה שיחק עם הקורבן, ולאחר שרכש את אמונו נטל ממנו בתחבולה את פרטי המשתמש שלו למשחק. לאחר שדרש את פרטיו בחזרה, החל החשוד לסחוט אותו באיומים, תוך שהוא משדל את אותו חסר ישע לפצוע את עצמו עם סכין עד זוב דם, לאכול את צרכיו לחתוך את אצבעות ידיו ולדקור את עצמו בבטן, תוך שהוא אומר לו "תתאבד" ומאיים עליו שהוא יהרוג אותו.

אם לא די, שידל החשוד ילד בן 12 תושב הדרום, להעביר לו בתחבולה כספים ואת פרטי חשבון בנק של הוריו.

כל הוא משך 2000 שקלים מחשבון הבנק של האם באמצעות משיכה ללא כרטיס, התקין אפליקציה של בנק בו התנהל חשבון האם וניסה להעביר לחשבונו סכום של 48,000 שקלים, אך נתפס בטרם הצליח לעשות כן.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות