ניוזים חמיםחדשות

תאונה קטלנית מחרידה בכביש 90, סמוך לפארן: 4 הרוגים, 3 מאותה משפחה בהם ילד בן 4 וילדה בת 13

תאונה קטלנית בהתנגשות חזיתית בין 2 כלי רכב בכביש 90 ליד פארן. 4 הרוגים, 3 מיושבי רכב אחד, בהם ילד בן 4 וילדה בת 13 וגבר בן 65 וכן אישה בת 40. בנוסף מהזירה מפונים עוד 2 פצועים קשה

בשעה 14:24 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב, על תאונת דרכים חזיתית קשה בין שני כלי רכב, האחד עם 2 נוסעים, השני עם 4 נוסעים, בכביש 90 סמוך למושב פארן לכיון צפון.

חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל, קבעו את מותם של 4 מנוסעי הרכבים, גבר כבן 65, אשה כבת 40, נערה כבת 13, וילד כבן 4, ומעניקים טיפול רפואי ומפנים במסוקים לבית חולים סורוקה, 2 פצועים גברים כבני 40, במצב בינוני עד קשה.

הפאראמדיקים של מד"א סיפרו: "מדובר בתאונה מחרידה, ראינו שני כלי רכב מעוכים, באחד נסעו גבר ואשה ובשני 4 נוסעים, מרכב אחד חולצו גבר כבן 40 ואשה כבת 40 שהייתה מחוסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק, עם חבלה רב מערכתית קשה, ביצענו בדיקות רפואיות ונאלצנו לקבוע את מותה, הגבר היה בהכרה וסבל מחבלות, ולאחר טיפול ראשוני פונה לבית חולים במסוק כשמצבו בינוני עד קשה. מהרכב השני חולצו 4 נוסעים, גבר בשנות השישים, נערה כבת 13 וילד כבן 4, הם היו מחוסרי הכרה ללא נשימה וללא דופק, ניסנו להציל אותם וביצענו פעולות החייאה שבסופן לצערנו נאלצנו לקבוע את מותם, גבר נוסף כבן 40 שהיה ברכב חולץ כשהוא סובל מחבלות, לאחר טיפול ראשוני הוא פונה במסוק לבית חולים כשמצבו בינוני עד קשה".

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות