ניוזים חמיםחדשות

תאונה קטלנית מזעזעת ליד באר טוביה: משאית התהפכה על 3 רכבים. במקום נקבע מותם של 3 אנשים, עוד 6 פצועים מובהלים לביה"ח

3 הרוגים ושישה פצועים בתאונה קטלנית קשה בכביש 3703 ליד באר טוביה, כשמשאית התהפכה ומחצה 3 רכבים פרטיים

תאונת דרכים קשה בכביש 3703 בין המושבים עזריקם לבאר טוביה בה משאית התהפכה ובפגעה במספר כלי רכב.

פראמדיקים של מד"א קבעו את מותם 3 נפגעים בתאונה ומפנים לבי"ח אסותא באשדוד וברזילי באשקלון 6 פצועים , בהם גבר כבן 60 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית כשהוא מורדם ומונשם ו-5 בינוני, מהם 3 נשים בשנות ה 60 ו-2 גברים בשנות ה- 20.

החובשים של מד"א אוראל אסולין ומאיר אביבי סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד עם מעורבות משאית שהתהפכה ותחתיה נלכדו 2 רכבים, רכב נוסף שהיה בסמוך ועוד 2 רכבים שהיו בתעלות בצידי הכביש. הגענו למקום בכוחות גדולים ומיד התחלנו בסריקה בזירה על מנת לאתר את כלל הפצועים ולהתחיל בטיפול הרפואי. בסיוע כוחות חירום נוספים חילצנו מאחד הרכבים שהיו בתעלות 2 פצועים, אישה בשנות ה 40 שהייתה מחוסר הכרה ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותה וגבר כבן 60 שנפגע באורח קשה הורדם והונשם בשטח ופונה לבית החולים אסותא באשדוד בניידת טיפול נמרץ. מרכב נוסף שהיה בתעלה בצידו השני של הכביש חילצנו 2 נשים כבנות 60 כשהן בהכרה מלאה, הן נבדקו בשטח ופונו גם כן לבי"ח אסותא באשדוד. אישה בת 61 וצעיר בן 22 חולצו מרכב שהיה בסמוך לחלקה האחורי של המשאית כשהם בהכרה וסובלים מחבלות בפלג גופם העליון. הם טופלו בשטח ופונו באמבולנס מד"א לבית החולים ברזילי באשקלון. גבר בשנות ה 30 חולץ מרכב שהיה מתחת לחלקה האחורי של המשאית כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רפואיות נקבע מותו. אדם מחוסר הכרה נוסף נלכד ברכב פרטי מתחת לחלקו הקדמי של המשאית . נהג המשאית, גבר כבן 27 שהיה בהכרה מלאה ושכב על הכביש טופל במקום ופונה גם הוא לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב."

צוותי כיבוי והצלה רבים מתחנות אשדוד וקרית מלאכי הוזנקו למקום האירוע.
לוחמי האש שהגיעו למקום החלו לבצע הערכת מצב, במקום נמצאת משאית הפוכה על מספר כלי רכב כאשר זוהו 4 לכודים שזקוקים לחילוץ. לוחמי האש ביצעו בפעולות חילוץ מורכבות בכדי לחלץ את הלכודים ובעזרת כלים הידראוליים כבדים. כמו כן למקום הוזנק מנוף לסיוע בהרמת המשאית מאחד מכלי הרכב.

 

צילום: מד"א, כיבוי דרום

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות