ניוזים חמיםחדשות

תאונה קטלנית הלילה בצומת העולים בב"ש: בת 40 נהרגה ועוד 4 נפצעו בינוני בתאונה בין 2 כלי רכב בכביש 25

אישה בת 40 נהרגה במקום בתאונה קשה בין 2 כלי רכב בצומת העולים בבאר שבע בכביש 25. עוד 4 נפצעו בינוני

בשעה 02:08 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב, על תאונה בין 2 כלי רכב, בכביש 25 צפונית לצומת העולים לכיוון צפון. פאראמדיקים של מד"א קובעים את מותה של אשה כבת 40 וחובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים סורוקה, 4 פצועים במצב בינוני, בהם: אשה כבת 40 עם חבלות בגפיים, אשה כבת 30 עם חבלה באגן, ושני גברים כבני 18 ו- 26 עם חבלות.

פאראמדיק מד"א דני שטרקמן סיפר: "מדובר בתאונה קשה, ראינו שני כלי רכב מעוכים לאחר התנגשות, אחד היה במרכז הכביש והשני עף לשולי הדרך, ברכב נסעו 3 נשים בשנות השלושים הנהגת והנוסעת היו בהכרה מלאה ויצאו מהרכב עם חבלות ובמצב בינוני, במושב האחורי נלכדה אשה בשנות השלושים, היא הייתה מחוסרת הכרה עם חבלה רב מערכתית, ביצענו בדקות רפואיות היא הייתה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה, מהרכב השני שהיה במרכז הכביש, יצאו הנהג כבן 26 וצעירה כבת 18 הם היו בהכרה מלאה וסבלו מחבלות. הענקנו לפצועים טיפול רפואי ופינינו אותם בדחיפות להמשך טיפול בבית חולים."

 

צילום: תיעוד מד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות