ניוזים חמיםחדשות

3 גברים במצב קשה עם כוויות לאחר שנלכדו בשריפה שפרצה הבוקר בבניין מגורים ברחוב הרב שאולי באשדוד

לפני כשעה וחצי פרצה שריפה בבניין בן 4 קומות ברחוב הרב שאולי באשדוד. מהמקום מפונים במצב קשה 3 דיירים, גברים הסובלים מכוויות קשות

בשעה 05:41 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש, על שריפה בדירה בקומה השנייה בבניין מגורים בן 4 קומות ברחוב הרב שאולי באשדוד.

חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי לשלושה נפגעים ומפנים לבתי החולים שיבא בתל השומר ואסותא באשדוד, גבר כבן 30 במצב קשה, עם כ- 50% כוויות בדרגות ב' ו- ג' בפלג גופו העליון, מורדם ומונשם (לשיבא), צעיר כבן 22 במצב קשה, עם כ- 30% כוויות בדרגה ב' בפלג גופו העליון ולאחר ששאף עשן, וצעיר נוסף בשנות העשרים במצב בינוני, לאחר ששאף עשן.

הפאראמדיקים של מד"א יהודה שושנה וחיים לוין סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו אש ועשן סמיך בדירה בקומה השנייה, הבניין היה עפוף עשן ורוב הדיירים חילצו את עצמם מהדירות וחלקם חולצו, מהדירה בקומה השנייה חולצו שלושה גברים צעירים, בהכרה מלאה, גבר כבן 30 סבל מכ- 50% ולאחר ששאף עשן , צעיר נוסף בשנות העשרים היה עם כ- 30% כווית ושאיפת עשן והשלישי לאחר ששאף עשן, הענקנו לנפגעים טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם לבתי החולים כשמצבם של שניים קשה והשלישי בינוני."

 

צילום: תיעוד מד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות