ניוזים חמיםחדשות

מטוס ריסוס התרסק סמוך לשדרות ונשרף כליל. הטייס נחלץ עם פציעה קלה בלבד

טייס מטוס ריסוס קל הצליח להחלץ עם פציעה קלה מהתרסקות מטוסו במקום פתוח סמוך לשדרות

[27.4, 08:43] ‏‪+972 52-326-2993‬‏: *דוברות כבאות והצלה לישראל מחוז דרום:*

*שריפת מטוס קל לאחר התרסקות אזור איבים*

במוקד 102 של כבאות והצלה מחוז דרום התקבלו מספר קריאות על התרסקות מטוס קל, מטוס ריסוס, באזור איבים לכוון היער, סמוך לשדרות.
צוותי כיבוי והצלה מתחנות שדרות ואשקלון הוזנקו למקום וכבר בנסיעתם למקום האירוע זיהו עשן שחור. לוחמי האש שהגיעו למקום ראו כי מדובר במטוס קל שבוער כליל ובשלב זה פועלים לכיבוי המטוס. לאחר פעולות סריקה וכיבוי האירוע מסתיים עם נפגע אחד, הטייס, ככל הנראה מצב קל.
מפקד האירוע רשף יניב אלבז מסר: "מדובר במטוס ריסוס קל שהתרסק באזור איבים,
ביצענו פעולות כיבוי תוך הערכת מצב ויצירת קשר מול המפעיל לבירור סוג החומר שמעורב במטוס. לשמחתי אין מעורבות של חומרים מסוכנים והטייס נפגע קל. אנו מסיימים כרגע את פעולות הכיבוי ונפתחת חקירה במקום".

מנהל מרחב לכיש במד"א חיים קרדי סיפר: "מדובר במטוס קל שהתרסק באזור בבנייה על כביש שנמצא בשלבי סלילה. הטייס שהיה בהכרה מלאה וסבל מכוויות קלות בפלג גופו התחתון חילץ את עצמו מהמטוס שהתרסק. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בזירת האירוע ופינינו אותו להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו קל."

 

צילום: כיבוי מחוז דרום

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות