ניוזים חמיםחדשות

תאונה קשה בין 2 כלי רכב בכביש 31, סמוך לתל ערד: 7 פצועים, בהם 2 פצועים קשה מחוסרי הכרה

תאונה קשה בין 2 כלי רכב ליד תל ערד. גבר ואישה מחוסרי הכרה, פצועים קשה ועוד 5 פצועים בינוני, בהם 3 ילדים

בשעה 12:26 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על תאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 31 סמוך לצומת תל ערד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על 7 פצועים, בהם 2 מחוסרי הכרה.

חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ל-7 פצועים, בהם: גבר ואישה כבני 70 במצב קשה עם חבלה רב מערכתית, מורדמים ומונשמים ו-5 במצב קל, בהם 3 ילדים.

החובשים של מד"א עומרי אבו ג'אמע ושמחה ציטרינבוים, סיפרו: "כשהגענו למקום התאונה ראינו 2 רכבים עם פגיעות פח קשות וברכב אחד נלכדו גבר ואישה כבני 70 שהיו מחוסרי הכרה ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. תוך כדי פעולות החילוץ הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם במסוק וניידת טיפול טיפול נמרץ לבית החולים סורוקה כשהם מורדמים ומונשמים. 5 פצועים נוספים שהתהלכו בזירת התאונה ונפצעו באורח קל, טופלו במקום ופונו גם הם לבית החולים."

 

צילום: תיעוד מד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות