ניוזים חמיםחדשות

שוטרי הימ"ר עצרו הלילה 2 תושבי אשדוד, שהיו עם נשק טעון בדרכם לבצע חיסול של "יעד" על רקע פלילי

בלשי ימ"ר לכיש סיכלו הלילה ניסיון חיסול פלילי בעיר אשדוד ועצרו 2 חשודים עם אקדח רגע לפני שמימשו את כוונתם לחסל את "המטרה"

בלשי ימ"ר לכיש סיכלו הלילה ניסיון חיסול פלילי בעיר אשדוד ועצרו 2 חשודים עם אקדח רגע לפני שמימשו את כוונתם לחסל את "המטרה"

היחידה המרכזית במרחב לכיש רשמה הלילה הישג משמעותי נוסף במסגרת מאבקה בארגוני הפשיעה, ביניהם מהווה חיץ תוך סיכול אירועי פשיעה אלימה ומניעת פגיעה בחיי אדם.

בפעילות מבצעית ממוקדת הלילה של בלשי ימ"ר לכיש יחד עם יס"מ לכיש ויחידות של מחוז דרום, נעצרו בעיר אשדוד 2 חשודים (שנות ה -20,30 אשדוד), בזמן שעל פי החשד עשו את דרכם ברכב ככל הנראה גנוב, לבצע פיגוע פלילי נגד אדם אחר תושב העיר.

החשודים ניסו להימלט מכוחות המשטרה, ולאחר מרחק קצר נעצרו, כשברשותם אקדח ומסיכות פנים, באמצעותם תכננו על פי החשד לממש את כוונתם.

החשודים נחקרו לאורך הלילה בימ"ר והבוקר יובאו בפני בית משפט השלום בבקשה להאריך את מעצרם.

 

צילום: עמטר אסאדי

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות