ניוזים חמיםחדשות

המשטרה מחפשת נערות נוספות שנפלו קורבן לעבירות מין מצד יחיאל אברמוב, תושב שדרות, שביצע במספר נערות עבירות מין

המשטרה חוקרת חשד לעבירות מין של תושב העיר שדרות, יחיאל אברמוב כבן 21,  נגד קטינות בנות 14-17, וקוראת למתלוננות נוספות שנפגעו על ידי החשוד

 

תחילתה של חקירת המשטרה בראשית השבוע, בעקבות תלונה שהתקבלה במשטרת שדרות על ידי קטינה ואביה, לפיה תושב העיר שדרות העונה לשם יחיאל אברמוב כבן 21, נכנס לתחום המוסד החינוכי בה לומדת הקטינה, שם על פי החשד ביצע בה עבירות של הטרדה מינית ומעשה מגונה.

חוקרי המשטרה כבר באותו יום (9.1) איתרו את החשוד ועצרו אותו לחקירה, שלאחריה הוא הובא בפני בית משפט השלום שהורה לקיים הדיונים בדלתיים סגורות, והאריך את מעצרו של החשוד.

עם התקדמות חקירת המשטרה, הגיעו לאורך הימים החולפים אל תחנת המשטרה 3 קטינות נוספות, שהגישו גם הן תלונותיהן נגד החשוד, לפיהן ביצע גם בהן עבירות של הטרדה מינית ומעשה מגונה לאורך השנה החולפת.

מעדותה של אחת הקטינות אף עולה חשד לעבירה של ניסיון בעילה שלא בהסכמה חופשית שביצע בה במקלט בעיר אליו הוביל אותה.

בדיון שנערך לפני זמן קצר בבימ"ש השלום, נעתר בימ"ש לבקשת המשטרה, והתיר לפרסם את פרטי זהותו של החשוד העונה לשם יחיאל אברמוב, וכן את פרטי החקירה, וזאת במטרה להגיע למתלוננות נוספות שנפלו קורבן למעשיו. כמו כן מעצרו של החשוד הוארך עד לתאריך ה 17.1.22.

המשטרה קוראת למי שחושב\ת שנפגעו ממעשיו של החשוד, להגיש תלונה בהקדם בתחנת המשטרה בשדרות או בתחנת המשטרה הקרובה.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות