ניוזים חמיםחדשות

חקירה לרשלנות צוות המעון בקרית גת, בו אדל בת השנתיים נחנקה למוות משרוך קפוצ'ון. סבה: "עובר עלינו אסון, לא מעכלים"

לאחר בחינת מצלמות האבטחה, המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירה על רשלנות נגד צוות המעון בקרית גת, לאחר שהלילה נפטרה הפעוטה בת השנתיים, אדל אסולין, שנחנקה משרוך קפוצ'ון, בזמן ששהתה במעון.

אדל בת עמי אסולין בת השנתיים נפטרה הלילה, כשבוע לאחר שנחנקה משרוך קפוצ'ון במעון בקאית גת בו שהתה.

לאחר צפייה במצלמות האבטחה, המשטרה הודיעה כי היא פתחה בחקירה על רשלנות מצד חלק מהצוות, שלא השגיח על הפעוטות כראוי.

בשבוע שעבר, מיד לאחר שאירע המקרה, המשטרה פתחה בחקירה וגבתה עדויות מצוות העובדים. ככל הנראה, החוט נכרך סביב צווארה של אדל, מבלי שהצוות שם לב לכך.

עורכי הדין טל גבאי ויהודה פריד אשר מייצגים את הנהלת המעון אמרו: "המעון מביע זעזוע ועצב עמוק מהאירוע ומוסר את תנחומיו לבני המשפחה. אנו נמשיך לשתף פעולה עם המשטרה על מנת לעמוד על נסיבות האירוע הקשה. חשוב להדגיש כי צוות המעון פועל על פי הנהלים וכי האירוע אינו כתוצאה מרשלנות חלילה, אלא מצירוף מקרים טרגי כפי שצפוי להתברר בידי המשטרה".

סבה של אדל סיפר בכאב היום: "הכאב כל כך חזק, עובר עלינו אסון ואנחנו לא מעכלים. שלחנו אותה לגן, וזה אמור להיות המקום הכי מוגן. רצינו רק שהילדה תבריא".

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות