ניוזים חמיםחדשות

תאונה קטלנית סמוך למחלף קרית גת: גבר בן 60 נהרג בהתנגשות רכב פרטי עם משאית. עוד 2 פצועים קשה חולצו ומפונים לסורוקה

תאונה קטלנית בכביש 6, סמוך למחלף קרית גת, כשגבר כבן 60 נהרג כתוצאה מתאונה ברכבו עם משאית. עוד 2 פצועים קשה מובהלים במסוק לסורוקה

בשעה 13:17 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על תאונת דרכים בין משאית לרכב פרטי בכביש 6 סמוך למחלף קרית גת.

חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעים את מותו של נהג הרכב הפרטי, גבר כבן 60 ומעניקים טיפול רפואי ומפנים במסוק צבאי לבית החולים סורוקה צעיר כבן 20 במצב קל-בינוני.

לאחר פעולות חילוץ ממושכות, חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל מעניקים טיפול רפואי ומפנים במסוק צבאי לבית החולים סורוקה צעירה כבת 20 במצב קשה עם חבלה רב מערכתית.

חובש רפואת חירום במד"א נתנאל חזן סיפר: "הגענו למקום התאונה וראינו בצד הכביש משאית הפוכה על צידה ורכב מעוך לחלוטין ובתוכו נלכד גבר כבן 60 שהיה מחוסר הכרה ועם חבלה רב מערכתית קשה, ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. נהג המשאית, צעיר כבן 20 שהתהלך מחוץ למשאית נפצע באורח קל-בינוני ופונה במסוק צבאי לבית החולים. צעירה נוספת שנלכדה במושב ליד הנהג טופלה תוך כדי פעולות החילוץ והיא פונתה גם כן במסוק צבאי לביה"ח כשמצבה קשה."

 

צילום: תיעוד מד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות