ניוזים חמיםחדשות

אחד הסיפורים ההזויים: נהג ברכב ללא רישיון במצב שכרות והתחלף בנהיגה עם חברו… שגם הוא היה במצב של שכרות רק שלו יש רישיון

נהג הרכב בן ה 28 תושב צפת שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה ונוהג בזמן פסילה למשך 3 שנים, נתפס עם פי 5 וחצי מכמות האלכוהות המותרת, חברו נתפס 'רק' עם פי 4 וחצי מהכמות המותרת

שוטרי משטרת תנועה ארצית באגף התנועה שעסקו בפעילות אכיפה יזומה נגד עבירות מסכנות חיים, קלטו באמצעות מכשיר למדידת מהירות רכב פרטי הנע במהירות מופרזת של 128 קמ"ש, סמוך לגדרה בדרך בה הנסיעה המותרת היא 90 קמ"ש.

בזמן עצירת הרכב הבחינו השוטרים כי נהג הרכב והנוסע מתחלפים ביניהם במקומות הישיבה ובבדיקה קצרה התבררה הסיבה.

נהג הרכב (28) תושב צפת מעולם לא הוציא רישיון נהיגה והוא נוהג בזמן פסילה למשך 3 שנים. לאחר שעלה חשד לנהיגה בשכרות, בוצעה לו בדיקת ינשוף ותוצאותיה הצביעו על כמות של 1,392 מ"ג אלכוהול (פי 5 וחצי מהכמות המותרת).

גם לנוסע שהתחלף (38) תושב נוף הגליל שישב בכיסא הנהג בוצע בדיקת שכרות שהצביע על כמות של 1,080 מ"ג אלכוהול (פי 4 וחצי מהכמות המותרת).

בשל חומרת העבירות נהג הרכב נעצר והוא יובא הבוקר בפני שופט ובכוונת התביעה המשטרתית להגיש נגדו בימים הקרובים כתב אישום. רישיונו של הנוסע נפסל והוא שוחרר בתנאים מגבילים וגם נגדו ימשך ההליך הפלילי.

נהיגה במהירות מופרזת ונהיגה בשכרות מהוות עבירות מסכנות חיים והמבצע אותן מזלזל בחיי אדם ובהוראות החוק. שוטרי אגף התנועה ימשיכו למקד אכיפה נגד עבירות מסכנות חיים בכל רחבי הארץ על מנת להגביר את סיכויי העבריין להיתפס ולהעמידו לדין.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות