ניוזים חמיםחדשות

טרגדיה בקיבוץ נירים: משה עציון, ששכל את בנו בצוק איתן, שם קץ לחייו הבוקר על קבר בנו

משה עציון בן ה-88, ניצול שואה שעבר דברים קשים בחייו, שכל ב"צוק איתן" את בנו רבש"ץ קיבוץ נירים. היום בבוקר הוא נמצא, לאחר שנטל את חייו על קבר בנו זאביק

משה עציון בן ה-88 מקיבוץ נירים, ניצול שואה ואביו של זאביק עציון, רבש"ץ הקיבוץ שנהרג במבצע "צוק איתן", שם קץ לחייו הבוקר על קברו של בנו, שנפל בסוף מבצע 'צוק איתן' בקיבוץ נירים.
משה יצא היום בשעות הבוקר מביתו בנירים. משלא חזר לאחר כמה שעות החלו חיפושים אחריו שהגיעו גם לבית הקברות, שם הוא נמצא ללא רוח חיים.

בקיבוץ נירים ספדו למשה: ״משה עמד בגבורה לא רק בשכול אלא גם בנסיבות חייו כניצול שואה. מאז מותו של זאביק היה משה שקוע במאמץ אין סופי להיות ראוי למורשתו של זאביק כפי שהאמין וסיפר בעשרות מקומות ואירועים. עבור משה היה מותו של זאביק עוד מכה ועוד ניסיון שהגורל העמיד בפניו כחלק מתקומת העם היהודי בארצו, והוא היה נחוש לעמוד בכל בראש מורם. משה נסך בכולנו גאווה ואמונה שהכל אפשרי. בשנה שעברה הוציאה לכבודו המשפחה ספר שהיה סיפור חייו מילדות בקרקוב, הרעב בסיביר, המסע לארץ דרך טהרן וסופו ההשתקעות כאן בנירים. בכולם עמד בזכות אופיו האופטימי ויכולתו לקום מכל מכה שספג. שם הספר היה 'תמיד בדרך'. היום הסתיימה הדרך. קיבוץ נירים אבל עם משפחת עציון ונוצר את זכרו של משה״.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות