ניוזים חמיםחדשות

חולה קורונה ממרכז הארץ הגיע להתארח במקום באילת, תוך שהוא מציג מסמכים מזוייפים. הוא נעצר ונשלח למעצר בית

המשטרה איתרה אתמול באילת חולה קורונה מאומת שהגיע להתארח באחד מבתי המלון בעיר, כשהוא מציג מסמכים מזוייפים. בתום חקירה הוא הורחק מהעיר ונשלח למעצר בית

פעילות יזומה של שוטרי משטרת ישראל הביאה אתמול לאיתור של גבר, חולה קורונה מאומת, מאיזור המרכז, שהגיע להתארח באחד מבתי המלון בעיר למרות שהוא חולה, תוך שהוא מציג מסמכים מזוייפים בבית המלון.
עם הגעת הכוח המשטרתי לבית המלון, החשוד לא נמצא שם ולוחמי היס״מ החלו בסריקות בעיר לאיתורו. הוא אותר כשהוא נוהג ברכבו, התבקש לעצור בצד ולאחר מיגון, ניגש אליו השוטר הודיע לו שהוא עצור.
בתום חקירה, החשוד נשלח למעצר בית והורחק מהעיר אילת. החקירה נמשכת ובסיומה ישנה כוונה להעביר את כל החומרים בעניינו ליחידת התביעות של משטרת ישראל.
במשטרה ציינו: "האחריות לשמירה על תקנות הקורנה, מוטלת על כולנו וזאת על מנת שנוכל לחזור לשגרת החיים. המשטרה תפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה כנגד חולי קורונה המפרים את ההנחיות ומסכנים את בריאות הציבור".

 

צילום: דוברות המשטרה

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות