ניוזים חמיםחדשות

נעצר נהג שאיים לפגוע בבני זוג שטיילו ברחוב בבאר שבע, בגלל שהגבר העיר לו על נהיגתו. הנהג כיוון לעבר הזוג כלי נשק

זוג נשוי שטיילו בשישי בערב בצומת הרחובות יהודה הלוי/ שאול המלך בבאר שבע מצאו עצמם מאויימים בנשק על ידי נהג שעבר במקום, בגלל שהגבר העיר לו על דרך נהיגתו

 

במשטרת ישראל התקבל בליל יום שישי ה- 26.3 דיווח אודות חשוד אשר איים על זוג נשוי שעה שטיילו בצומת הרחובות יהודה הלוי/ שאול המלך בבאר שבע וזאת לאחר שהגבר העיר לנהג הרכב על נהיגתו.

על פי החשד בעודו משמיע איומים אחז בידיו תחמושת, פריט הנחזה ככלי יריה והמשיך בנסיעתו.

שוטרים הגיעו למקום, פתחו בסריקות ונפתחה חקירה. במהלך החקירה נודעה זהותו של חשוד ולפני זמן קצר שוטרי היחידה ללחימה בפשיעה בתחנת באר שבע, שוטרים מיחידות האופנועים של יס"מ נגב, יחידת יואב, ושוטרי כוח המשימה למאבק בבריונות והאלימות ביצעו פעילות בתל שבע מהלכה אותר החשוד תושב היישוב כבן 30.

בחיפוש ברכבו נתפסו חומרים חשודים כסמים מסוכנים מסוגים שונים וכן תחמושת קליעית. החשוד נעצר ונלקח לחקירה.

במשטרה נמסר: "אנו רואים בחומרה אלימות מכל סוג שהיא ופועלים כל העת נגד פשיעה, בריונות ואלימות באזור במגוון כוחות ואמצעים. עם קבלת הדיווח אודות המקרה, בוצעו סריקות ונפתחה במשטרה חקירה. נמשיך לחקור את המקרה ביסודיות ולבצע את כל הפעולות הנדרשות במטרה למיצוי הדין".

 

צילומים: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות