ניוזים חמיםחדשות

תאונה קטלנית בצומת רעים סמוך לנתיבות: צעיר בשנות העשרים נהרג בהתנגשות רכבו עם משאית

תאונה קטלנית בצומת רעים: בהתנגשות בין רכב פרטי למשאית, נהרג במקום צעיר בשנות העשרים לחייו. מותו נקבע לאחר שחולץ מהרכב

בשעה 09:59 התקבל דיווח על תאונת דרכים קשה מאוד בין רכב פרטי למשאית סמוך לצומת רעים לכיוון אשכול, כשברכב הפרטי יש לכודים.

לוחמי האש מתחנת נתיבות הוזנקו לתאונה הקשה והחלו בפעולות חילוץ הלכוד מחוסר ההכרה, שהיה ברכב. הצוותים פעלו לחילוץ הלכוד מהרכב הפרטי בפעולות מורכבות ומיד לאחר החילוץ הוא הועבר לידי מד"א ושם נקבע מותו.
להב משנה רפי שטרית, אשר נמצא במקום ומפקד על הזירה, סיפר:  "מדובר בתאונה קשה בין משאית לרכב פרטי כאשר יושבי הרכב נפצעו קשה. חילצנו לכוד אחד מהרכב ולצערי מד"א קבעו את מותו. ברכב ישנו פצוע נוסף במצב קשה. נהג המשאית במצב קל ואינו לכוד".

חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל קובעים את מותו של גבר בשנות ה-20 לאחר פעולות חילוץ ממושכות, ומעניקים טיפול רפואי ומפנים במסוק מד"א לבית החולים סורוקה גבר כבן 25 במצב קשה עם חבלות בראש ובגפיים. נהג המשאית, גבר בן 30, שנפגע באורח קל, מפונה באמבולנס מד"א לבית החולים.

חובש בכיר במד"א דוד קירשט לוי, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו שמדובר בתאונה קשה בין רכב פרטי למשאית, הרכב היה עם פגיעות פח קשות ומיד חילצנו את נהג הרכב שהיה מעורפל הכרה וסבל מחבלות קשות בגופו, העלינו אותו במהירות לניידת הטיפול הנמרץ לחבירה עם מסוק מד"א ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה, במושב ליד הנהג נלכד גבר בשנות ה-20 כשהוא מחוסר הכרה, תוך כדי פעולות החילוץ, ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים וסבל מחבלה רב מערכתית קשה מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום. נהג המשאית שנפצע באורח קל טופל ופונה גם הוא לבית החולים."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות