ניוזים חמיםחדשות

בעלת רכב באשקלון נחבלה לאחר שהפתיעה פורץ "על חם" לרכבה. לאחר זמן קצר הוא נעצר, כשהספיק לפרוץ לעוד רכבים

תגובה מהירה של השוטרים אמש, הובילה למעצרו "על חם" של חשוד בפריצה לשלושה רכבים באשקלון ותקיפת בעלת אחד הרכבים שהבחינה בו וניסתה להתעמת עמו

 

אתמול בשעות הערב הוזעקו כוחות המשטרה לרחוב הטייסים באשקלון, בעקבות דיווח על חשוד שפרץ לרכב, פצע אישה, בעלת אחד הרכבים, שהתעמתה עמו ונמלט.

השוטרים שהגיבו במהירות לדיווח, ביצעו תחקור ראשוני של האישה במקביל לסריקות נרחבות שהחלו לבצע, במהלכן הצליחו לאתר את החשוד, תושב העיר בשנות ה-20, ולעצור אותו לחקירה.

לאחר זמן קצר, התגלו ברחובות סמוכים 2 רכבים נוספים שעל פי החשד נפרצו על ידי החשוד. החשוד הובא היום לבית משפט השלום, שהאריך את מעצרו עד ליום רביעי.

במשטרה קוראים לציבור להימנע מעימותים פיזיים עם חשודים, שכן הדבר יכול להסלים ולגרום לפציעות, ובמקביל לשמור על קשר עין ככל הניתן עם החשוד ולהזעיק את כוחות המשטרה.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות