ניוזים חמיםחדשות

הקעקוע המיוחד שהסגיר את הצעיר מאשקלון שפרץ לבית כנסת ברחוב זבולון בעיר כדי לגנוב רכוש יקר

המשטרה עצרה לחקירה 2 צעירים בשנות ה-20, בחשד שפרצו לבית כנסת בעיר אשקלון במטרה לגנוב רכוש - קעקוע ייחודי של אחד החשודים הוביל למעצרו

 

ראשיתה של החקירה בדיווח שהתקבל במשטרה ביום שני השבוע, לפיו בוצעה התפרצות לבית כנסת ברחוב זבולון באשקלון, במהלכה 2 חשודים חיפשו רכוש על פי החשד במטרה לגנוב אותו.

חוקרי המשטרה שאספו ראיות, ממצאים ותיעוד בזירה וסביבה, הבחינו בקעקוע ייחודי על צווארו של אחד החשודים, ולאחר פעילות מודיעין ממוקדת הצליחו להתחקות אחר זהותו, דבר שהוביל למעצרו ומעצר של החשוד הנוסף אמש.

החשודים, בשנות ה-20 לחייהם מאשקלון ואילת, נחקרו במשטרה בחשד להתפרצות, במהלכה עלה חשדם של חוקרי המשטרה, כי הנם חשודים בניסיון התפרצות בנוסף לשני רכבים בעיר ביום שלישי. הבוקר יובאו החשודים בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות