ניוזים חמיםחדשות

תושב הדרום שהפיק חתונה בה נדבקו לפחות 7 אנשים בקורונה, נעצר לחקירה במשטרה. בחתונה נכחו מעל 100 איש

המשטרה עכבה לחקירה חשוד תושב הדרום בחשד שהפיק חתונה במהלכה לפי החשד נדבקו 7 משתתפים בקורונה. בחתונה השתתפו מעל 100 איש, בניגוד לצו הבריאות

 

בעקבות חקירה סמויה שנוהלה ביחידה לחקירות הונאה מחוז דרום עלה חשד, כי במהלך חודש נובמבר הפיק החשוד חתונה בין רהט ללהבים בה השתתפו מעל 100 איש.

מהחקירה עלה כי החתונה התקיימה במתחם שהוכשר לנושא אשר כלל שולחנות, די. ג'יי וצילום. נחקרו מספר רב של משתתפים ונאספו ראיות.

בנוסף, נתפסו סרטוני החתונה אשר ממחישים את ההפרה הבוטה של תקנות הקורונה וגרמו להדבקות של משתתפים רבים. החשוד נחקר בשבוע האחרון במשרדי היחידה.

במשטרה ציינו: "משטרת ישראל תמשיך לפעול יחד עם הרשויות ויתר גורמי האכיפה לבלימת התפשטות הנגיף במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו. המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל".

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות