ניוזים חמיםחדשות

תאונה קטלנית כביש 90 סמוך לקטורה: גבר בן 40 הרוג ועוד פצועה קשה בהתנגשות רכב עם משאית

רכב פרטי התנגש במשאית בכביש 90 סמוך לקטורה וקיבוץ יהל. נהג הרכב בן 40 נהרג, נוסעת הרכב נפצעה קשה ומובהלת במסוק לסורוקה

בשעה 12:14 התקבל דיווח במוקד 101 של מד״א במרחב נגב על ת.ד בין משאית ורכב פרטי בכביש 90 בין קיבוץ לוטן לקיבוץ יהל. חובשים ופראמדיקים של מד״א קובעים את מותו של נהג הרכב הפרטי, גבר כבן 40 ומעניקים טיפול רפואי לנוסעת הרכב הפרטי, אישה כבת 35 במצב קשה עם חבלות בראש ובגפיים התחתונות ולנהג המשאית במצב קל.

חובשת רפואת חירום במד"א בינה נעים, סיפרה: "מדובר בתאונת דרכים קשה בין משאית ורכב פרטי, נהג הרכב היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה כשהוא סובל מחבלה רב מערכתית קשה, לאחר בדיקות רפואיות מקיפות הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. נוסעת הרכב שהייתה ליד הנהג נפצעה באורח קשה וסבלה מחבלות בגופה מיד התחלנו להעניק לה טיפול רפואי בסיוע כוח רפואה של צה"ל והיא פונתה במסוק מד"א לבית החולים סורוקה. נהג המשאית שנפצע באורח קל טופל במקום."

 

צילום מהזירה: דוברות איחוד הצלה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות