ניוזים חמיםחדשות

קשיש גלמוד בן 83 נמצא במצב ריקבון ברחוב החובלים באשדוד. נמצא תודות לשכנים שרצו להביא לו עוגה

גבר גלמוד בן 83 נמצא מוטל בביתו באשדוד מספר ימים לאחר מותו. השכן מתנדב זק"א שאיתר את המנוח: "מצטער שלא עשיתי מספיק"

אמש סמוך לשעה 22:30 הוזעקו מתנדבי זק"א באשדוד על ידי המשטרה בעקבות דיווח שהתקבל על גופה שנמצאה במצב ריקבון ברחוב החובלים באשדוד.

דוד צמיר מתנדב ביחידת הג'יפים של זק"א – שכנו של המנוח מספר בדמעות: "חגגנו אמש יום הולדת לאשתי, כשהגענו אל השכן הקשיש הבודד לשמח אותו עם חתיכה מהעוגה הקשתי בדלת והוא לא ענה, שמעתי את הטלוויזיה עובדת אז התקשרתי אליו וכששמעתי את הצלצול מתוך הבית חששתי לחייו והזעקתי את המשטרה שבאה לדירה. לצערי, כשפתחנו את הדלת מצאנו אותו על הרצפה במצב ריקבון מספר ימים אחרי שנפטר.
"אני מצטער שלא עשיתי מספיק. כואב לי, הוא היה אדם מאוד טוב שהלך בגלל חוסר תשומת לב".

אבי דרעי מפקד זק"א לכיש: "המנוח נמצא בזכות השכנים שבאו לשמח אותו ולבדוק בשלומו ומנעו ממנו לשכב כך עוד ימים רבים. וכאן אני קורא לכל עם ישראל – להיות יותר בערנות, תמשיכו לשים לב ולהציל חיים, השכנים שלכם זקוקים לכם."

מתנדבי זק"א צוות לכיש טיפלו בכבוד המת בזירה. גופת המנוח הועברה למכון באבו כביר להמשך בדיקה וזיהוי, נסיבות האירוע נחקרות על ידי המשטרה.

 

צילום: דוברות זק״א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות