ניוזים חמיםחדשות

המשטרה סגרה את מועדון "הסלינה" באילת. הסיבה: במהלך אירוע לא נשמרו קפסולות, אנשים קמו ורקדו

בתום שימוע שנערך אתמול במשטרה, ניסגר מועדון הסלינה באילת למשך שבוע, לאחר שבמקום נרשמה הפרת צו הבריאות- התקהלות אנשים, המבלים רקדו במהלך האירוע

אתמול (ב׳) קיימה המשטרה באילת שימוע למועדון,״ הסלינה״, בעקבות הפרות בוטות של מרבית מתנאי הוראות המנהל ביחס לאירוע תרבות כמפורט:

לא נשמרו קפסולות של 20 איש.
לא נצפו קפסולות ישיבה מסודרות.
אנשים עמדו ולא ישבו בעת הצפייה בהופעה. לא נשמר מרווח של 2 מטר בין הקפסולות. אנשים רקדו למרות שנקבע שלא ורקדו או יעמדו בסמוך לבמה.
בר המשקאות פעל למרות שנאסרה הפעלתו.
האירועים השונים תועדו במצלמות האבטחה במקום במספר אירועים.
בעל בית העסק עשה שימוש מוטעה באישור אותו קיבל ביום 13/8/20 לקיום אירוע תרבות במסגרתו עליו לקיים אירוע תרבות במתכונת קפסולה באוויר הפתוח עד 500 איש וזאת כאשר עליו לעמוד בשורת תנאים המופיעים בהוראת המנהל.
בסיומו של השימוע אותו ערך קצין המשטרה ולאחר ששקל את מכלול השיקולים הרלוונטיים, לרבות ההשלכות של סגירת המקום, הוחלט על הוצאת צו לסגירת המקום למשך שבוע.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות