ניוזים חמיםחדשות

עובר אורח אכפתי ניסה להפריד קטטה בין נערים ברחוב באילת. התוצאה: אחד הנערים רדף אחריו ודקר אותו ואת בת זוגו

המשטרה הגישה היום כתב אישום נגד קטין בן 16 שתקף ופצע גבר ואישה באמצעות סכין, לאחר שהגבר ניסה להפריד קטטה שבה היה שותף אותו נער. הנער רדף עבר האזרח ודקר אותו ואת בת זוגו

בתאריך 18.8.20 יום שלישי, התקבל דיווח במשטרת ישראל על חשוד שתקף אחרים באמצעות סכין ברחוב שפיפון באילת, שוטרי סיור שהגיעו למקום עצרו את הנאשם וקטין נוסף בחשד למעשה.

מחלק הנוער של משטרת ישראל באילת פתחו בחקירה ממנה עולה כי נפגע העבירה העיר לקטין ואחרים שהתקוטטו ביניהם ברחוב להפסיק לריב, אז הנאשם, קטין בן 16 המתארח באילת שלף סכין "יפנית" רדף אחריו וחתך אותו בפלג גופו העליון. בת זוגו של נפגע העבירה שזעקה לעזרה ודרשה מהקטין להפסיק הותקפה אף היא על ידי הנאשם.

היום , עם סיום החקירה הועבר התיק ליחידת התביעות נוער (פלילי) של משטרת ישראל שהגישו נגד הנאשם כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בבית משפט השלום באילת.

 

בתמונה: הסכין איתה נדקר עובר האורח

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות