השבוע נערך טקס הסיום של המחזור השישי של נבחרת האקדמיה של נשר. החלה ההרשמה למחזור השביעי, של התכנית לעידוד מנהיגות בקרב הצעירים

נבחרת האקדמיה של נשר" ציינה את סיום השנה השישית לתוכנית ופותחת הרשמה לשנת הלימודים הבאה לסטודנטים חדשים בני/ות נשר

 

השבוע הוכרז בטקס סיום השנה השישית של תוכנית נבחרת האקדמיה של נשר ע"ש סלים ולונה בנדטה על פתיחת ההרשמה למחזור השביעי של התוכנית. הטקס התקיים במעמד ראש העיר רועי לוי, המעורב אישית בפרויקט, אדווה קאופמן- המשנה לראש העיר ומחזיקת תיק הרווחה ותומר סמרקנדי, מנכ"ל אייסף – הקרן הבינלאומית לחינוך, ובמסגרתו הוענקו תעודות למסיימי שכבת י"ב והוענקו מחשבים ניידים למצטייני הפרויקט משכבת י', י"א ו- י"ב.

זוהי שנתה השישית של התוכנית המשותפת לעיריית נשר, הסוכנות היהודית וקרן אייסף, תוכנית אשר מטרתה לפתח מצוינות ומנהיגות מקומית ובמסגרתה נבחרים מדי שנה סטודנטים מובילים בני העיר להצטרף אל נבחרת האקדמיה של נשר ולזכות במלגה משמעותית, תוכנית לפיתוח מנהיגות והכוונה אקדמית ותעסוקתית. במקביל נותנים הסטודנטים חזרה לקהילה וחונכים לימודית וחברתית בני נוער בכתות י' עד י"ב כשהם מעניקים להם ליווי והעצמה. קרן אייסף ועיריית נשר מקדמים ומשקיעים בסטודנטים ותלמידים תושבי העיר על מנת לאפשר להם לממש את מלוא יכולותיהם, לרכוש השכלה גבוהה ולהצליח חברתית וכלכלית.

במסגרת התוכנית הסטודנטים משקיעים בתלמידי התיכון בעיר שעות התנדבות רבות של חונכות פרטנית וקבוצתית ונפגשים איתם במטרה להעצים אותם, לשמש עבורם מודל לחיקוי, לסייע להם להאמין בעצמם, לרכוש תעודת בגרות איכותית וללכת בעקבותיהם בדרך לאקדמיה. הסטודנטים מלווים את התלמידים במשך 3 שנים החל מכיתה י', דרך כתה י"א וכלה בכיתה י"ב, לרבות בחינות הבגרות וקבלת תעודת הבגרות הנכספת. סטודנטים המעוניינים להגיש מועמדות למלגה ולתוכנית מוזמנים להירשם באמצעות אתר האינטרנט של קרן אייסף.

רועי לוי, ראש העיר אמר: "אני מברך על שיתוף הפעולה החשוב, קרן אייסף מלווה את הילדים ואת הסטודנטים לאורך תקופת החיים במקביל למחלקה לשירותים חברתיים, בראשותו של אופיר אבוחצירה ובהובלתה הצמודה של מור קיסר. בזכות התוכנית ושיתוף הפעולה המצוין עם קרן אייסף אנחנו מצליחים להביא את ילדי העיר למיצוי הפוטנציאל שהם, לעזור להם להשלים את לימודיהם ולהתגייס לשירות צבאי או לאומי משמעותי. אני שמח על הרצון להמשך שיתוף פעולה, ומבקש להודות לקרן אייסף על תמיכתה בנשר"

"אנו גאים על השותפות עם עירית נשר ועל התוצאות המצוינות של התוכנית" אומר תומר סמרקנדי, מנכ"ל קרן אייסף לחינוך. "זוהי דוגמא מעולה לתוכנית בה יש השקעה והתגייסות של כלל הגורמים החינוכיים והטיפוליים בעיר אשר בשיתוף פעולה עם קרן חינוכית יוצרים איגום משאבים וסינרגיה שמאפשרת מעקב אחר כל תלמיד, מנהיגות צעירה מקרב סטודנטים הפועלים בעיר שנותנים דוגמא אישית ומעודדים את הצעירים לשאוף גבוה, להאמין בעצמם ולהצליח."

קרן אייסף פועלת לצמצום פערים בחברה הישראלית באמצעות הגברת הנגישות להשכלה גבוהה ופיתוח מצוינות ומנהיגות חברתית-אקדמית. הקרן הוקמה בשנת 1977 ע"י אדמונד י'. ספרא ז"ל, גב' לילי ספרא וגב' נינה ווינר והינה קרן מלגות פרטית מהוותיקות בישראל המסייעת לצעירים מבטיחים מהפריפריה החל מתואר ראשון, דרך תואר שני ושלישי וכלה בפוסט דוקטורט בחו"ל.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות