המצוד אחר פורעי חוק במגרשי הספורט נמשך גם לאחר המשחק

שוטרי תחנת חיפה עכבו לחקירה אוהד שנצפה מפעיל פירוטכניקה אסורה תוך סיכון הסובבים ביציע האוהדים, וזאת במהלך משחק הכדורגל שנערך ביום 05.02.24 באצטדיון "סמי עופר" בין הקבוצות מכבי חיפה ומכבי ת"א

משטרת מחוז חוף ממשיכה לפעול לשמירת ביטחונו ושלומו של הציבור הרחב המגיע למגרשי הספורט השונים, תוך מיצוי יכולות ואמצעים שונים, במטרה לאפשר חווית ספורט מהנה ובטוחה לכל ציבור האוהדים.

בתוך כך, המשטרה פועלת באופן נחוש ובלתי מתפשר למיצוי דין עם פורעי חוק במגרשי הספורט, המסכנים במעשיהם ובהתנהגותם את הציבור לפני המשחק, במהלכו ולאחר סיומו.

במהלך משחק הכדורגל שהתקיים בשבוע שעבר באצטדיון סמי עופר בין מכבי חיפה למכבי ת"א, המשטרה עצרה 8 חשודים בהפרת סדר, בהחזקה ובשימוש באמצעי פירוטכניקה במהלך המשחק.

אתמול, לאחר חקירה מאומצת שהתנהלה בתחנת חיפה הביאה לחשיפת זהותו של חשוד נוסף בן – 29 תושב אליכין, אשר נצפה במהלך המשחק מדליק אבוקה ביציע האוהדים, תוך סיכון רב לסובבים אותו.
החשוד עוכב לחקירה בתחנת המשטרה, שבסיומה שוחרר בתנאים מגבילים והורחק ל- 15 ימים מהעיר חיפה.

משטרת ישראל תמשיך לפעול כנגד מפירי חוק אשר מסכנים במעשיהם את הציבור במגרשי הספורט, בתחומי המגרש ומחוצה לו. אנו שבים וקוראים לקהל הרב המגיע למגרשי הספורט, בוגרים וצעירים כאחד, להנות מחוויה תרבותית ספורטיבית ולהימנע מכל גילוי אלימות או שימוש בחפצים אסורים על פי חוק המסכנים את ציבור האוהדים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות