זק"א השיקו אמבולנס חדש למחוז צפון

בארגון זק"א השיקו בסוף השבוע אמבולנס חדש שיצטרף למערך האמבולנסים של הארגון במחוז הצפוני. המעמד נערך בהשתתפות חברי הנהלת הארגון, מתנדבי ומפקדי הארגון ומשפחות התורמים

האמבולנס החדש שנתרם לארגון החסד זק"א נודב מעזבונם של משפחת טואטי ולע"נ מרסל בן יוסף טואטי ורעייתו קמיל ג'ולסין בת אברהם ושמחה לבית אזולאי זכרונם לברכה אשר בצוואתם ביקשו לתרום מכספם אמבולנס חירום לארגון זק"א.

את התרומה העניקו עורכי הדין שמונו לטפל בעזבון משפחת טואטי, עו"ד אלי שלר ועו"ד ג'ררד בנישו אשר שיבחו את מעשי החסד הרבים של ארגון זק"א ואת בקשתם של משלחיהם לדאוג לכך שמכספם תינתן תרומה לצורך רכישת אמבולנס נוסף לארגון.

במעמד השקת האמבולנס נשאו דברים דובי ויסנשטרן מנכ"ל זק"א, מוטי בוקצ'ין דובר זק"א ומפקד מחוז צפון בזק"א הרב אנשל פרידמן אשר שיבח את עורכי הדין ואת משפחת טואטי אשר עשו מעשה חסד מיוחד בכך שתרמו אמבולנס חירום שיתן מענה בשעות קשות כמו אלה שהיינו עדים להם מאז מתקפת הפתע בשמחת תורה.

"בשמי ובשם מאות מתנדבי זק"א אני רוצה להודות לכם על תרומתכם החשובה שנועדה להציל כשעוד ניתן להציל, ולכבד כשנותר רק לכבד. בזכותכם נמשיך במעשי החסד שלנו ונעסוק בכך יום ולילה ללא הפסקה. אני בטוח שהתרומה הזו עושה עילוי נשמה גדולה לנפטרים אשר זו הייתה בקשתם. יהי רצון שנדע ימים שקטים ורגועים יותר".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות