בדומה לשבוע שעבר, תקיים עיריית חיפה, גם השבוע, פעילויות פנאי והפגה לתושבים ברחבי העיר

במרכז הפעילות יעמוד המירוץ החברתי: "רצים ומנצחים יחד". המירוץ, שייערך למען משפחות המפונים, יתקיים ביום שישי, 10.11.2023 , החל מהשעה 06:30, ב"רחבת המחוללים" שבחוף דדו בשלושה מקצים: 2.5K \ 5K \ 10K. ההשתתפות חופשית, מוזמנים להגיע ולתמוך!

במרכזים הקהילתיים שברחבי העיר יתקיימו פעילויות שונות לכל המשפחה, כגון: סדנאות יצירה ואמנות, הצגות תיאטרון, שעות סיפור, ג'אגלינג, סדנאות תיפוף, ריקודים ועוד. לפרטים נוספים ושעות הפעילות: https://bit.ly/3Sbvd55
הכניסה לאירועים חופשית, בהרשמה מראש.

כמו כן, מוזיאוני חיפה יהיו פתוחים ללא תשלום ובהתאם לשעות הפעילות, במגוון תערוכות חדשות ואינטרקטיביות במוזיאון חיפה לאמנות, במוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית, במוזיאון הימי הלאומי, במוזיאון העיר, ובמוזיאון הרמן שטרוק.
בנוסף, יקיים צוות ההדרכה של המוזיאונים פעילויות יצירה והעשרה לילדים במרכזי הקהילה ברחבי העיר.
לפרטים נוספים: https://bit.ly/3FvhL4k

לאור ההצלחה של השבוע שעבר, יתקיים גם השבוע, ביום שישי, 10.11, שוק של תוצרת חקלאית מיישובי עוטף עזה, לתמיכה ביישובי הדרום. השוק יתקיים בקניון עזריאלי חיפה (חניון כרמל 1), בין השעות 9:00-14:00.

שימו לב: קיום האירועים מותנה בהנחיות פיקוד העורף. אנא עקבו אחר הפרסומים באתר העירייה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות