דקה דומיה במרכז הרפואי לגליל לזכר הנרצחים

עובדי ועובדות המרכז הרפואי לגליל עמדו הבוקר דקה דומיה לזכר הנרצחים במלחמת חרבות ברזל, בעקבות יוזמה של הסתדרות האחים והאחיות וההסתדרות הרפואית בישראל (הר"י)

מנהל המרכז הרפואי, פרופ' מסעד ברהום, נשא דברים לזכר הנרצחים והביע תקווה לחזרתם בשלום של כלל החטופים ולהחלמתם המהירה של הפצועים.

פרט לעובדים ולעובדות מכלל הסקטורים התקיימה דקת הדומיה במעמד חברי ההנהלה; יו"ר הר"י, פרופ' ציון חגי; יו"ר ארגון הרופאים עובדי המדינה ומ"מ יו"ר הר"י, פרופ' זאב פלדמן, וכן ד"ר אריה ביטרמן, המשמש יו"ר ועד רופאי בתי החולים של כללית.

לאחר דקת הדומיה נפגש פרופ' ברהום, יחד עם סגניו ד"ר צבי שלג וד"ר חיתאם חוסיין, עם פרופ' חגי, פרופ' פלדמן, ד"ר ביטרמן ונציגים נוספים מהר"י.

כמו כן נכח בפגישה ד"ר נמרוד רחמימוב, המשמש יו"ר ועד הרופאים בביה"ח.

פרופ' חגי אמר, כי הוא שמח מאוד על הביקור והוסיף: "המרכז הרפואי לגליל הוא נכס למדינת ישראל ונמצא במיקום אסטרטגי חשוב במיוחד. רמת המוכנות שלכם גבוהה ביותר והצוותים שלכם מתפקדים בצורה יוצאת מהכלל".

כמו כן הוסיף: "הגעתי היום למרכז הרפואי לגליל שבגבול הצפוני של ישראל כדי לחזק את הצוותים הרפואיים והסיעודיים העובדים במסירות למען האזרחים ובאופן מעורר הערכה. פגשתי את פרופ' ברהום יחד עם סגניו ד"ר צבי שלג וד"ר חיתאם חוסיין. התרשמתי מאוד מהצוותים וממוכנות ביה"ח. סיירתי גם עם ד"ר רחמימוב וראיתי מקרוב צוותים רפואיים וסיעודיים חדורי מוטיבציה, העובדים יחד כתף אל כתף למען המטופלים, אזרחי מדינת ישראל. זו גאווה גדולה למדינה כולה".

פרופ' ברהום הודה למשתתפים על הביקור, תוך שהדגיש את חשיבות שיתוף הפעולה בין המרכז הרפואי ובין הר"י וארגון הרופאים עובדי המדינה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות